sjömannen i mitt hjärta

Jag har grubblat och funderat så otroligt mycket idag på allt mellan himmel och jord så att jag fått världens huvudvärk. Fungerar det verkligen så? Jag skulle bara behöva radera all infomration och all allmänhetstänkande som pågår just nu i mitt huvud. Jag vill ha sommar. Jag vill bara hoppa fram tre månader. Då skulle allting vara bra. Jag skulle må tipptopp, vilket jag egentligen gör så jag ska inte klaga. Är väl bara lite trött på situationer just nu. Tatuering nummer tre kommer hamna bakom mitt vänstra öra och en liten liten bit i nacken. Kommer bli fin. Stilren, enkel liten.



Sommar i Magaluf eller sommar i Stockholms skärgård?

Ja du, det är fan ett val.



Detta ankare kommer att sitta bakom mitt öra med datumet 1931 08 15 under för min farfar såklart, som var sjöman. Jag saknar dig. Vi ses snart igen!


Kommentarer
Postat av: Lilla jag!

Gud vad fint!!!

2009-03-09 @ 23:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0