torsdag, helgen närmar sig fortare än vad man tror.

Så fort jag vågar chansa, så fort jag verkligen vågar göra som jag vill och satsa så skiter det sig. Alltid. Även om jag känner att jag kör på sen ser vi var det leder? Även då skiter det sig. Jag behöver inte ens satsa till 100% Det räcker gott och väl med typ 10. Men men, jag antar att det är så det ska vara. Det handlar verkligen om allt också. Det är brett som fan. Skola, jobb, privatliv, socialt umgänge. Fan allt. Det börjar kännas lite patetiskt nu. Så vi kanske borde testa lite omvänd psykologi. Jag tänker inte satsa allt. På något.

Nu måste jag verkligen gå upp ur sängen, jag har jätte bråttom och har inte gjort mig iordning. Får räcka med en dusch idag! Jobbar efter skolan, sen ska jag ut och äta med min käre far. Så får se hur sen jag blir idag. Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0