tack tjejor

Tack tjejor för en jätte trevlig kväll. Jag blev bitter och förbannad på slutet men ni livade upp stämningen och ni var ett perfekt sällskap. Vi behöver inte gå in på varför jag blev förbannad. Det kommer troligen tas upp ändå när ni minst anar det.

En vacker dag. Det är fanimej det vanligaste. Om man väntar på något så säger man bara: En vacker dag. Och vem vet. Det kanske stämmer? Kvällens planer är osäkra. Men jag ska vara så långt ifrån karlar som möjligt. Aldrig vill jag träffa någon igen. Usch. Nu blir jag lesbisk eller något. Hmm, omoget att säga så? Okej men jag tänker inte vara i närheten av några killar på länge länge länge. Usch vad äckligt!

Sitter och kollar på The Hills och det tänker jag göra hela dagen, även där är de svin. Jag vill ha sommar. Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej cicci! Nathalie, ellikas kompis här. :)

Har ju inte ditt nr ju! eller din msn, inte bra.

[email protected] adda mig! puss!

2009-03-14 @ 17:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0