mittlivsuger.nu!?!?!

Har ni någonsin varit inne på hemsidan www.mittlivsuger.nu
Vad är det för jävla skit? Jag kunde självklart inte låta bli att lämna mitt avtryck där heller. Sveriges mest tragiska människor skriver in och berättar varför just deras liv suger. Ungefär såhär lät det när jag öppnade käften där:

Vad fan är det frågan om? Är det här något slags skämt eller? Folk med faktiskt verklige problem. Även de är så puckade så ni skriver in hit? Vad är grejen? Mår ni bättre när ni fått skriva in lite skit till en meningslös jävla hemsida? tror ni att någon bryr sig? Vet ni vad? NEWSFLASH: INGEN BRYR SIG!!! Folk går in här för att det finns skadeglädje. Det är sidor som denna som skapade skadeglädje. Ni som oroar er över era jävla matteprov. Ni har två val; Lär er att plugga och skärp till er i skolan! Eller skit för fan i provet och få en hemtenta! Jag blir så jävla frustrerad. Att det ens finns sådana puckon som klagar över att ens liv suger, jo för jag har inte pluggat till provet. Nej, synd om dig! Skärp till dig för fan! Och ni som faktiskt skriver in något vettigt. Gör för fan inte det på denna skitsidan. Vill ni ha medömkan och vill ni att folk ska veta att ni mår dåligt. Hitta något annat ställe. Det här tas inte på allvar. Och vill ni veta varför? Jo för att det är ett jävla SKÄMT!!!!

Kommentarer
Postat av: lisa!

känns väl lite sådär att folk sitter och skickar in sånt, men känns inte ett dugg mer moget av dig att skicka in ett sånt där inlägg. det visar ju bara att du inte har mer innanför pannbenet, eftersom du också ödslar tid på det!

2010-03-21 @ 13:58:19
URL: http://llisahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0