missförstådd?

Jag visste det. Jag visste att folk skulle missuppfatta mig. Jag ska sluta skriva personliga saker? Nej det tänker jag inte, för då finns det ingen jävla vits att ha den här dumma bloggen. Jag är missförstådd. Min kära karaktär; Mr X som jag valde att kalla honom har blivit omtalad från många olika håll. Jag ville bara inte skriva ett namn eller en bokstav helt enkelt och då blev det Mr X. Han är missförstådd, karaktären i allafall. Folk verkar inte förstå vad jag menade med han. Det skulle kunna ha stått vad som helst där. Det skulle lika gärna kunna stått; "Fanny är trevlig, jag njuter av sällskapet när jag är med henne". Då skulle ingen ha reagerat? Nej, mer prat sen.  Jag är ledig idag från jobbet, men har skola och tid hos min napprapat. Det ska bli så skönt. Eller det kommer göra ont, men att få komma igång nu. Bråttom bråttom!!

Kommentarer
Postat av: me

hihi, men pluttan då! va söt du e som valde just mitt sällskap! hihi jag blir alldeles generad! nöff nöff

2009-03-10 @ 19:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0