match.com

Nu är jag äntligen rak i ryggen! Idag när jag gick ifrån min napprapat kändes det som att jag kunde flyga. Oh jag mådde så jävlabra! Det gör jag fortfarande. Jag hade ungefär tio cm på mitten av ryggen där kotorna satt rätt. Resten av hela ryggraden satt kotorna totalt fel. Kotorna satt åt helvete, jag har syrebrist i musklerna och inflammerat i varenda muskelfäste som går igenom min rygg. Hon såg exakt var någonstans jag hade fått rejäla smällar. Både rygg och käke. Men detta ska det bli ändring på nu. Jag har blivit satt på LCHF-dieten just för att all smärta sitter ihop. Om hon nu är en Wonderwoman så ska alltså min ryggvärk, huvudvärk och magvärk försvinna. Det skulle dock ta tid och kosta pengar men blir min rygg bra av det här så är det så värt det. Jag skulle kapa min vänstra arm för att bli frisk i ryggen. Nu behöver jag städa lite i sovrummet. Bädda rent i sängen och ta bort småprylar lite här och var. Sen behöver jag plugga. Mycket mycket. Skulle egentligen haft barnen imorgon men lilla Agnes var sjuk så hon blir hemma. Det betyder att jag är ledig imorgon. Igen!

Ligger och tittar på "Den rätte för Rosing" just nu. Har inte så mycket bättre för mig. Ligger och jäser satan efter middagen. Gott gott. Nej men tillbaka till ämnet. Jag förstår inte sådana här datingprogram? Fan jag gillar inte alls de första dejterna, det händer alltid skumma saker, man pratar alltid om konstigheter och ja. Nej jag förstår inte hur man kan vilja blotta det i tv. Datingprogam är för sådana som inte kan dejta. De som behöver ha sina träffar arrangerade och uppgjorda. Säger jag. Ge mig tjugo år så kommer jag också vara med i något liknande skitprogram. Nej, jag tänker inte ens disskutera det där. Vi struntar i det. Nu ska jag bädda the Master Bed. Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0