känslomässigt celibat?

Slut på självömkan! Nu struntar jag i allt det här. Nu ska jag bara koncentrera mig på att gå ut skolan och ta studenten, mina vänner, jobba jobba jobba och sen ut och resa. Ut i världen och jobba. Det är absolut the only thing jag ska tänka på. Det är dags för förändring i mitt tänkande och mitt känslosamma.

Nu under veckan behöver jag sälja biljetter till skivan som är 31 mars. Så någon? Hojta i så fall!

Ska jobba om ett par timmar. Behöver pengarna så jag måste, hur sjuk jag än är. Bara jag inte smittar barnen så är jag nöjd. Tanken är väl att jag ska försöka varva ner lite på helgerna nu, men nej det kommer troligen inte att hända alls. Men men, jag ska fokusera på mina vänner och på absolut ingenting annat, ingen av annat kön helt enkelt. Nu är jag nästan lite sugen på att faktiskt på riktigt gå i celibat. Känslomässigt celibat i alla fall. Finns det något som heter så? Ja, nu gör det! Det är vad jag tänker göra. Jag tänker inte låsa in mig med kyskhetsbältet. Jag tänker låsa in känslorna. Tillbaka till mitt gamla jag. För ett tag. Vi hörs. Over & Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0