jag tänker inte skriva någon löjlig rubrik idag

Uh  vilken bra kväll vi hade igår. Fy fan vad skoj det var! En rent ut sagt perfekt kväll. Men som alla vet, idag mår man dock som man förtjänar.

OH jag är så dubbelmoralisk! Jag vill bli kär. Jag vill inte bli kär. Jag vill ha ett förhållande, nej killar är äckliga! Nu får jag fan ta och bestämma mig. Jag blir tokig. Jag saknar den här känslan när man nästan är lite nervös i början när man träffas. När det pirrar så mycket i magen. Jag saknar det. Kyssar som inte bara är kyssar utan som verkligen betyder någonting. När minsta lilla touch kan betyda hela världen. När man ligger och väntar på att telefonen ska ringa och det ska vara just han.
Nej jag saknar fan det där. Men en vacker dag kanske jag träffar just han. Vi får se. Förlust kan det gott bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0