ingen rubrik idag?

Godkväll godkväll.

Imorse när jag vaknade kunde jag knappt stå upp. Såklart. Men jag fick ganska mycket uträttat under dagen ändå. med lite hjälp så. Jag har nu gått 24 timmar utan kolhydrater och socker, och det har faktiskt gått väldigt bra! Men sockersuger sitter i. Eftersom det inte är för bantningsskäl så tror jag (hoppas i alla fall) på något knepigt vänster att jag får mer motivation till att hålla mig till det här. Jag hade förberett mig på en joggingtur idag men var nere tidigare och kollade och spåret är totalt igensnöat såklart. Jag får väl dra på mig snökedjorna och gå ut och promenera eller något liknande.

Fy fan vilken tråkig läsning. Vad jag har ätit i princip och vad jag tänkte göra för övningar idag. Spännande? Haha, nej inte speciellt. Nu får det bli skärpning. Ska fasiken komma med något riktigt läsbart senare ikväll. Ut och brainstorma. Fan. Nu kör vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0