fredag den trettonde närmar sig

Fy fan vilken lång dag jag har haft idag. Det här med att bojkotta kolhydrater och socker gör mig galen. Jag har ju ingen energi alls. Helt värdelös. Men va fan vill man må bra så är det väl värt det. Kom hem från jobbet för lite mer än en timme sedan. Skulle egentligen ha sprungit idag men nu ligger jag i sängen med världens huvudvärk. Ska förmodligen ut och ta en sväng ändå. Kanske mår bättre då fast frågan är fan om jag orkar. Det är ju definitivt värt ett försök men helst skulle jag bara vilja krypa ner under täcket och ligga där. Men nej nej, jag har en heldag imorgon också så ingen sovmorgon inte. Har träning på morgonen, sen ett par lektioner också. Jag som i princip brukar vara ledig på fredagar. Det hade varit så otroligt skönt att vara imorgon. Imorgon kväll bär det i alla fall ut på nya äventyr. Ska träffa tjejorna så det ska bli skönt att umgås med lite östrogen. Imorgon  är det fredag den trettonde också. Jag vet inte om jag tror så mycket på att saker och ting går åt helvete då. Om man tror mycket på skrock så kanske det händer. Jag vet inte. Hmm?

Snygg-Jonas, min kära lärare spelade lite skivor på Laroy igår. Jag var inte där. Tacka fan för det, men ryktet säger att det gick himla bra för honom. Nej, fan, jag orkar inte ligga här längre. Nu ska det ut och motioneras. Var nere i spåret igår och det såg hyfsat okej ut, om man bara har på sig riktiga skor så går det prima. Jag kommer må mycket bättre sen, rensa huvudet också. Fan vad jag saknar fotbollen nu. Så skönt på somrarna när man kan gå ner till ip och lattja lite med bollen med ett par kompisar. nej nu kör vi. Vi hörs senare! over and out

Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Kommer du kolla på Melodifestivalen ikväll??

Vad tycker du om startfältet och vem röstar du på??

2009-03-14 @ 14:19:34
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0