Det är ju trots allt tisdag

Nu ska jag dra iväg en gång för alla. Eller i allafall tills ikväll. Så nu blir det ingen mer uppdatering förän sent senare senast. Ungefär. Vet ni att även om det ligger snö på marken fortfarande eftersom vi fick en jätte vinter förra veckan så är det ta mig fasen vår idag. Solen skiner, Wayfares, skjortan och skinnjackan är på! Och nu är jag redo för nya äventyr. Känns som jag fick en helt pånytt start idag faktiskt, lite lustig känsla men helt okej!


Nu är jag påväg så nu är det dags för mig att säga hejdå. Ska se om jag faktiskt kanske har något vettigt att skriva ikväll. Har jag påbörjat första dagen i resten av mitt liv? Kanske, vem vet. Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0