Tobbe is het

Wohoo! Åt precis middag med mamma och pappa och fick reda på att morsan i allafall läst min blogg, därför de vet saker som jag inte har sagt? Haha. Dags att börja tänka på vad man skriver kanske? Men å andra sidan, varför? Då slipper jag säga allting. Parlamentet var bra, det var roligt, de som medverkade var Johan Rheborg, Johan Ulveson, Per Andersson och Henrik Hjelt. Sedan hade de även en audition för folk som de kanske skulle ta ut. Kände bara igen en och det var han som spelade Tobbe, i Adam& Eva serien när den gick. alltså Evas storebror. Damn, han har blivit snygg. Carro vad heter han på riktigt? Erik Johansson, kan han heta det? Sen för att inte glömma; Gösta Ekman och Felix Herngren var där också!

Nu är jag mätt i magen i allafall så nu ska jag åka till Ellika och ha myskväll med henne och Linn. Ha det så bra så hörs vi imorgon. P & K













Kommentarer
Postat av: Carro

ja precis!! han heter erik johansson :D

2008-11-15 @ 13:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0