stackars min lilla kamera, men ack så fina kläder.

Mina kamera fungerar inte. Jag får panik. Jag förstår verkligen inte vad som är fel på den. Jag har försökt att ladda upp batteriet till max, satt in det precis som det ska sitta men den reagerar inte de minsta lilla. Hmm.. Pappsen får nog ta en titt på den skulle jag tro. Ikväll har jag bara varit hemma hos en kompis och tagit det jätte lugnt. Vi såg den spanska filmen som på svenska har döpts till Barnhemmet. Den var bra gjord osv. Men handlingen och hela slutkläppet var värdelöst. Verkligen värdelöst. Jag blev jätte besviken,

Min mor fick ett litet spatt idag så vi åkte och shoppade lite. Gjorde ett visit på Stinsen i Sollentuna. En kvart med bil, nära och bra. Fick allt med mig några kap hem, en tunika, som jag och mamma visserligen delar på numera. En jätte skön och mysig oversize tröja och en vrålsnygg skjorta. Tyvärr inte den jag letat efter då jag vill ha en helt utan passform. Den här var lite formad vid bysten. Men den var jätte fin. Ska ta mig en sväng till Dressman med pappa någon dag tänkte jag och få med mig en skjorta från herravdelningen hem därifrån. De är helt underbara och går att ha till nästan vilket tillfälle som helst.

Imorgon ska jag spela volleyboll på morgonen, ska ta mig till GIH vid Stadion för detta. Så nu tänkte jag dra mig tillbaka och försöka sova. Lev väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0