idag är det fredag

Goddag vänner!
Klockan är snart två och jag har som sagt varit ledig hela dagen, bara tagit det lugnt. Nu ska jag däremot alldeles strax åka till min gammelfaster och lämna en födelsedagspresent från mig och mamma, sen ska vi ta en sväng förbi en skishop och frossa i underbara vinterprylar. Sen ska jag på fika med barndomsvännerna. Kvällen kommer förmodligen bli ganska lugn, då jag ska vara på möte hos en familj klockan tio imorgon bitti, och jag vill gärna vara hyfsat fräsch i allafall. Men lördagen blir det utgång tror jag. Nu fick jag plötsligt bråttom, bilen går snart. Jag ska testa mobilbloggandet idag också och se om det fungerar, isåfall blir det galet mycket uppdatering, ofta ofta. Sköt om er, Lev väl!

Kommentarer
Postat av: Jannie

Hej gulli, vad roligt att du kom in på min lilla sida :D



Hur mår du?

2008-11-29 @ 00:10:22
URL: http://chirlii.blogg.se/
Postat av: Alina

Godnatt! :)

2008-11-29 @ 00:16:06
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0