har jag sökt upp fotografen eller?

Jesus Amandus vilken kväll det blev igår. En riktig krogrunda med olika klubbar och barer, mycket öl, trevligt sällskap och ja, riktigt roligt hade vi. Inte lika roligt idag när man kollar in på hemsidor och ser att man gått och varit med på kort som man inte ser lika fräsch ut på. Jag vek mig av skratt när jag såg dessa kort; och jag bara måste lägga upp de. Jag förstår inte. Haha, jag förstår inte riktigt mitt problem. Jag hatar att bli paparazzad på krogen men nu såg det ut som att jag formligen sökt upp fotografen. Haha


What? Jag har ingen aning om vilka dessa människor är. Och vad gör jag, framförallt!?

Och denna? Från vänster, Ellika, jag, massvis med öl, Piper och Anchor

Jag förstår inte riktigt vad jag håller på med alls. Vi fortsatte i allafall kvällen hemma hos Linus i hans lilla lägenhet. Vi var några som spenderade natten, så dagen har gått ut på Jackass, Björn Gustavsson och pizza. Skit gott med pizza en dag som denna. Nu ska jag snart äta middag med mor och far min sen ska jag på fika med Ellika och hämta lite saker hos henne också. Så enjoy the pictures, skratta så mycket ni vill. Ni har min tillåtelse. Jag höll verkligen på att dö av skratt nu när jag såg de. Lev väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0