Dj quality

Oh vad jag älskade gårdagen. Jag lämnade mitt kort, och pengar. Jag hade trettio kronor till garderob. Vi gick ut vid tio, kom hem vid fyra och jag var perfekt alkoholpåverkad för en toppenkväll! Bilder får komma senare för de har inte uppdaterats på hemsidan än. Igår var vi på Ice, gamla KlubbMerA. Det var nyöppning av nya dansgolvet och nya baren och guess who was there; DJ Quality,, Captain of the party.



Killen har spelat med Flo-Rida, 50 cent, Nina Sky m.fl. Fy fan vad duktig han är på att spinna skivor. Men lite synd var det om honom, det var invigning och inte riktigt lika mycket folk som det borde ha varit, men han var jätte duktig. Han snackade en hel del med en tjejkompis till mig som jag var där med. Och i slutändan fick hon hans nummer och en hint om att hon skulle höra av sig senare under kvällen=)

Kvällen blev toppen, och vihar så roligt så ikväll ska vi ut samma gäng igen, plus några till då. Nu ska jag gå och laga middag, sen ska jag ta mig en dusch och sedan åka till Ellika innan utgång. Vi får se, nu måste jag kila.  Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0