Comprende?

Jag tog bort min gamla tråkiga design, och bytte till en ny tråkig design. Sömnproblem, igen. Som alltid. Det börjar störa mig något enormt. Idag har vi spikat bokningen av stugan. Eller spikad blir den inte förrän vi betalar hela beloppet, men snart får vi första fakturorna hemskickade. Jag behöver sova, så jag orkar upp till skolan imorgon. Men jag tvivlar starkt på att jag kommer få tillräckligt med sömn, men det är väl förmodligen bara att ta sig i kragen och gå upp ur sängen. Eftersom jag är ledig på fredag så har jag bara två dagar kvar, för denna veckan. Jag har även bara lektioner efter lunch.I Princip. Jag har träning på mornarna.

Påtal om ingenting så tänkte jag bara påpeka att de sämsta programmen som inte får sändas på vanlig dagstid, de sänds nu. Det är de jag tittar på, hela nätterna när ögonlocken inte vill stänga sig. How fun.

Nu ska jag stänga av all elektronik i mitt sovrum och göra ett sista tappert försök att få mig en liten blund denna natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0