aries vs. gemini

Upptäckte precis att jag har ingenting på min dator. Knappt några bilder, knappt någon musik eller ingenting. Vilket är skittråkigt. Den pajade ju innan jag hann lägga över allting. Vår tekniker sa att han lyckades spara alla bilder i allafall, men frågan är var. Och de går förmodligen bara att hitta under skolans nätverk... Hmm, får ta med mig och testa. Vore skittråkigt om alla bilder var borta för det var en hel del år samlade på dessa. Bilder från Nyår många olika år, resan till Kroatien, Venedig och massa sådant. Uhm, sucks to be me, I guess?

Imorgon ska jag i allfall tatuera mig, klockan sex ungefär. Ska göra två stycken zodiacs på ryggen, mitt och syrrans. Gemini och Aries


Detta kommer sitta på min ryggrad imorgon kväll, dock lite jämnare och lite större. Nu är det dags för mig att sova. Har en fullspäckad dag imorgon. Godnatt


Fansan & syster på Midsommarafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0