081128

Nu är jag tillbaka på hemmaplan, tog en promenad från där jag var sen och hem, men kom bara halva vägen pga. AKUT kissnödighet. Så jag sprang in till mormor och morfar som bor i närheten och fick lite fika också. Sen kollade vi på skidåkningen. Nu är jag tillbaka hemma, trött som få, börjar känna att jag knappt sovit något nu. Men jag kanske tar mig en kort liten powernap eller liknande innan middagen?

Kvällens planer, jag orkar inte gå ut, jag är inte alls sugen på öl, jag är sugen på vatten eller kanske någon immunförsvarsdryck. Men det lär väl ändå bli utgång skulle jag tro vet ni. Förmodligen Södra Bar, men det är lugnt, dit kan man gå otaggad för det blir säkert Solidaritet efter och då är man på topp minsann.

Jag har fått mig en liten inkomst nu varje månad också utan någon form av ansträngning alls ungefär. Så det känns ju jävligt bra. Nej, nu tänkte jag försöka få i mig något litet att äta innan jag hungrar ihjäl, fast det är väl ingen stor risk. Lev väl!


Mitt hår har börjat utveckla sig till en skummel liten färg. Hmm...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0