träning & beach tvåtusenåtta

Var och fikade idag med en Fanny, satt på Muren i Gamla stan i flera timmar och bara pratade massa skit. På vägen hem ringde en vän, S. Berättade att hon var påväg och träna, jag blev så himla sugen så jag gick hem, drog i mig lite müsli, några bananer och stack ut och sprang. Sprang 7,5 kilometer, är riktigt stolt över mig själv faktiskt. Allting tack vare S, det bästa är att imorgon bitti har jag en promenad på 40 minuter till träningen som börjar klockan nio på morgonen, sen ska jag ut och promenera med E i minst en timme, och på onsdag morgon träning igen. Sen fredag med men det är lite längre kvar. Men jag känner att jag ska verkligen ta tag i det här nu, ta vara på tillfällena som jag faktiskt får nästan helt gratis från skolan. Det här ska bli topp, man måste ju börja nu till sommren. Har ju mina drömmar om en grym figur tills dess, och den lär ju inte bli tiptop men tänkte komma en bra bit på vägen nu faktiskt.

image341

Nej dags att sluta drömma och sätta igång med lite arbete, har ett tränings program framför mig un, ett kort, 30-minuter men det är effektivt. Sen ska jag hoppa in i duschen, vi hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0