syskonkärlek

Jag tänkte inte skriva något speciellt ikväll, är ganska trött, ska upp tidigt och träna imorgon. Jag tänkte bara påpeka att jag älskar min storasyster så otroligt mycket, hon är den enda riktigt ärliga personen jag känner (eller Fanny också såklart), men hon är ärlig, hon skiter fullständigt i vad andra tycker när hon har någon speciell åsikt som hon bara måste få ut, ibland kan hon säga lite knasiga och onödiga saker men alla har sina brister och det man älskar hela personen. Nej, nu ska jag sova, men nu vet ni, min syster är bäst!

image343
Bilden är tagen när jag är precis hemkommen från Kroatien förra sommaren, därav är min syster en blekfis

Kommentarer
Postat av: johannaaaa

Hihi va lika ni är! :)

2008-03-13 @ 22:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0