sunday

Idag är det söndag, det är precis som Kenza säger, en riktigt dålig dag. Fast för mig brukar söndagar bli ganska roliga, men det är dagar som denna man vet att man inte kan sova länge längre. Min dag ser ut som denna att jag ska åka till centrum och hämta ut mina nya jeans, sen ska jag ta mig en långpromenad, sedan har jag yoga, hem och äta müsli och sen ut och springa eller promenera. Så jag har lite fullt upp idag faktiskt, måste åka härifrån om en timme ungefär.
Imorgon ska ajg på möte med en kille som jobbar för Djurgårdens IF och vi ska gå igenom lite saker inför jobb och sådant. Lite nervöst är det men jag har hört att han är en väldigt relaxed person och eftersom jag är ganska mycket det också så ska det nog gå bra. Nervositeten släpper säkert när jag träffar honom.

Har sprungit runt med min skullcandy-lurar hela morgonen och lyssnat på Hoffmaestro på högsta volym. Uppdaterade iPoden igår så nu har jag två album me dem, ruggigt bra!

Nu ska jag fixa i ordning lite bland papper från både skola och jobb, sen ska jag åka iväg tänkte jag. Få lite tid på mig, ska kika lite i centrum, kanske hittar något fint jag vill ha:)

(Jag har upptäckt att jag saknar en person en hel del. Det är lite scary ibland men jag försöker se det positivt. Det jobbiga är att de kommer dröja innan jag träffar denne igen. Jag har faktiskt ingen aning om när detta skulle ske. Jag hoppas att vi ses till sommaren i allafall men jag har ingen aning, jobbigt.)

Kommentarer
Postat av: Yegane

Jaha okej :P Vad jobbar du med då? Själv sitter jag på jobbet nu och tar lite egen rast om man säger så. Anstängande med att jobba som telefonförsäljare. Men men... ska nog sluta idag lr nåt... orkar inte riktigt.

Ha en trevlig dag!

2008-03-16 @ 15:20:47
URL: http://yegane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0