stressad

Godmorgon! Jag har försovit mig lite idag, en hel del faktiskt, som tur är har jag inte missat någon viktig lektion, men nästa lektion som börjar 10.20 är viktig, så det är den jag siktar på just nu, har lite bråttom men men. Idag ska ajg vara barnvakt åt de tre små barnen, men deras mamma kommer hem vid fyra idag eftersom det är skärtorsdag, så jag kommer bara vara där i två timmar eller något liknande. Måste prata me de idag också, jag kommer ju inte kunna komma på torsdagar längre till dem, eftersom jag kommer ha fotbollsträningar där.

Jaja, strunt samma, det där är inte viktigt. Vad som är viktigt är att jag har prov om en timme, stressa!!! och plugga, ja glömde plugga igår, skit. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0