sjuk sjuk sjuk

Har känt mig riktigt risig idag började redan i lördags kväll, hostat hela natten och ja, inte mått så bra. Kom inte i säng förrän tidigt imorse och hostade hela tiden så jag kunde knappt somna. Jag och Fansan sov kvar på lidingö igår hos en kompis, så det var vi och tre kompisar till som sov kvar. Tog det lugnt bara, kollade på Aladdin hela natten. Nu har jag i alla fall tagit ett varmt bad och det känns lite bättre, hostan, snuvan och allt nysande är kvar och lite feber, tråkigt nog. Så nu ska jag bara ligga inne och försöka bli frisk. Fryser hela tiden så jag har bäddat ner mig i sängen nu. Antingen kommer jag uppdatera bloggen hela tiden eller så kommer jag inte alls beroende på om jag orkar eller ej. Ha de bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0