onsdag är det idag va?

Hallå där! Flög ut ur huset imorse det är därför jag inte har skrivit något idag. var och åt lunch med Lisa idag, hur gott som helst, tyvärr så har jag ingen jätte matlust när jag är sjuk och mina smaklökar är inte mina bästa vänner då heller men gott var det ändå. Tog en tur in till stan sen med Ellika och Lisa och köpte lite småsaker. Lägger in bilder på de senare framåt kvällen.

Planerna för ikväll är osäkra, men jag ska hur som helst ta det lugnt tänkte jag, är ju fotboll på trean klockan åtta så det låter ganska frestande.  Inget festande ikväll i allafall, alla jobbar ju ändå så det blir till att vänta till helgen kommer. Hela familjen ligger ju sjuk här hemma just nu, så inga middagsplaner blir det heller. Hmm, tråkigt. Men Fansan ville ut ikväll så vi får se om jag kanske hittar på något med henne senare. Nu ska jag kika lite The Hills tänkte jag. Har blivit besatt, men det är ju kul för mig. Haha. Ha de bra så hörs vi sen!

image407

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0