goodnight

Tänkte att det är dags med en liten lista, det var så himla länge sen jag gjorde någon. Så jag tänkte att jag avslutar kvällen med en och sen säger godnatt.

Namn - Cecilia Johansson
Födelsedag - 20 juni
Hemstad - Stockholm
Ögonfärg - Ljusblå
Hårfärg - Någon blandning emellan ljus och mellan brun
Längd - 165
Högerhänt/vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - Tvilling
Skostorlek - 37/38
Är dina föräldrar skilda - No
Skor idag - Vita nike skor
Svagheter - Djungelvrål!
Mål för året - Vara så mycket jag bara kan med nära och kära
Mest använda fras på msn - "Men ÅH, hahahaha"
Det första du tänker på när du vaknar - Har jag försovit mig?
Bästa kännetecken - Skrattar

Favorit;
Färg - enkla basfärger
Mat - Taco
Sport - Fotboll
Djur - siberian husky
Glass - Ben & Jerrys
Affär - H&M
Sallad - Lök!
Skådespelare - Johnny Depp
Låt - Hoffmaestro - Highwayman
Nummer - 6
Årstid - Sommar/Vinter
Parfym - DKNY
Kroppsdel på motsatta könet - Rygg och armar

Vänner & Livet;
Vad vill du bli när du blir stor - gammal
Hur vill du dö - somna in eller smärtsamt. Inte emellan
Vem av dina vänner är mest lik dig - Funny
Vem är mest högljudd - Elin
Vem får dig mest att skratta - Funny
Vem har du känt längst - Ellika
Vem är blygast - No one
Värsta känslan - Att vara nervös/orolig
Vart vill du bo i framtiden - Trea inne i stan
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - Jag skulle väl önska att jag var lite längre, och lite smalare
Hur länge tror du att du kommer leva - Haha, no idea


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0