godnatt bloggen

Nu blir det ett litet godnatt-inlägg här. Har precis varit ute och gått med Johanna i över två timmar, det var jätte myigt. Har bara pratat och pratat jätte mycket. Hur trevligt som helst. Imorgon är min sista dag i skolan på över en vecka, så himla skönt! Börjar igen på tisdag näst nästa vecka. O de kändes skönt att säga så. Det var inte länge sen det var lov, bara tre veckor sedan men det här behövs, tro mig, har haft riktigt stressiga veckor i skolan nu. Sen är det inte långt kvar till sommaren, only ten weeks!! O då har jag mitt sista sommarlov i hela mitt liv, ett grymt sommarlov om allting går som det ska! Och det hoppas jag verkligen att det gör. Kommer bli så bra. Fotboll, resor och kompisar en hel sommar. Kan inte bli bättre. Nee nu tror jag att det är dags för sängen, har en ganska tidig dag imorgon och ska förmodligen jobba så det blir en lång dag också. Sen kommer familjen A på middag imorgon kväll, jätte trevligt ska det bli. Men jag hör av mig imorgon som vanligt. Sköt om er, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0