goddag bloggen

Bloggen krånglade igår natt som vanligt när jag skulle ge er ett litet nattinlägg så det får bli nu istället, eller ett mitt på dagen inlägg. Ni kanske märkte att det inte blev någon middag med familjen A igår, de kommer nämligen idag istället, klockan sex. Jag vaknade för två timmar sen, men har varit som helt förlamad i hela kroppen så jag har legat kvar i sängen, nu känns det dock som om jag borde resa på mig. Jag tänkte göra en sånhär riktigt god och stor brunch nu. Så jag håller mig mätt länge, vi ska nämligen äta fondue ikväll och det tar ju väldigt lång tid och tyvärr hinner jag inte vara med så länge eftersom jag ska till Maria.

Har massvis att göra idag då;

Laga brunch
Städa i sovrummet (mycket skit)
Slå in paket
Ha hit gäster
Göra mig iordning innan gästerna kommer
Kolla upp bussar och planera med alla andra
Åka och hämta mitt smink och iPod hos Fansan

Detta + lite till ska jag göra på fem timmar nu, oj vad jobbigt det blev, jag som hatar att stressa. Jaja, nu ska ajg laga mat, nu börjar magen kurra rejält. Vi höres senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0