Cecilia goes blonde again?

Jag försöker ju bli blond nu igen, eller kankse inte blond men ljus i allafall så jag slipper färga håret hela tiden. Så jobbigt med den här riktigt ljusa utväxten på chokladbrunt hår. Jag älskar att vara mörkhårig men nu när sommaren kommer så solbleks det fort som tusan ändå, plus att jag måste låta håret andas lite så nu ska jag försöka bli ljus igen.

Har fått tips om en frisörsalong vid Stureplan som har praktikanter just nu som färgar, bleker eller klipper under 500-lappen. Och det passar mig utmärkt som fattig student. Problemet är att jag vet inte riktigt hur jag skulle vilja göra med håret. Eftersom jag naturligt är typ guld/blond aktig. Jag har ju lite rött i håret så jag vill inte ha det för ljust.

image338

Jag funderar på lite Blonde a la Nicole Richie, i allafall på den här bilden. Vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0