busy busy busy

Det känns som att jag alltid har någonting planerat, antingen är det bestämt att dit ska jag nu/ikväll, eller så står det mellan två saker att göra, hela tiden, Jag kan aldrig göra någonting bara för att jag vill, jag har inte tid med det längre. Ska det vara så? Förrut när man alltid kunde ringa en kompis och bara åka in till stan och vandra omkring eller bara ta en impuls fika med någon. Ja ni, ibland är man mer eller mindre upptagen konstant.

På tal om det då, så är planerna för ikväll att ta sig till Lidingö tror jag, det var ju tänkt att vi skulle på ett kalas här hemma i närheten av mig men Ellika har inte hört av sig om det och då blev det andra planer. Så är det, men  vet inte riktigt när jag ska åka dit. Just nu ska jag bara ligga i soffan och kolla på The Hills hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0