8808

Idag är det dags att åka till tatueraren. Ska boka tid för en och be han sätta ihop en annan. Har ju en ganska stor grej jag vill ha på revbenen, men just nu är den inte alls klar utan det är tre olika bilder, så jag ska se om han kan klura ihop den på ett snyggt sätt, jag har ju min grundtanke bakom den och jag vet vad den står för så bara den blir läcker så.

Ska gå förbi Vince också, killen som gjorde min senaste piercing, han jobbade i en smyckesaffär förrut och piercade & tatuerade men nu har han fixat eget så nu måste jag kika in där.

Jag och två kompisar gjorde faktiskt en ny blogg igår  www.8808.devote.se mest för att vi skulle ha den när vi åker till Spanien 8/8 - 08 men vi kommer säkert skriva in lite småsaker då och då, men förmodligen mest skit.

Nu ska jag ut och hämta posten och sen får vi se lite var vägarna bär mig, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0