Volvo S60 T vs. Toyota Corolla Verso

Nu är jag tillbaka! Igår var jag och M på restaurang, en jätte mysig. Den vi skulle till var stängd fram till 18 Januari så vi gick runt och kikade lite och hittade sedan en, vi höll på att hungra ihjäl också så det var väl tur att det fanns en där. Den var jätte mysig faktiskt. OCH jättegod mat!

Sedan tog vi en liten sväng förbi Sergel och kikade vad det gick för filmer, och vi fick faktiskt biljetter till National Treasure nummer två då. Det var ju premiär på den igår och vi fick biljetter bara en tjugo minuter innan filmen började så det var ju trevligt. Jag har inte sett ettan men M sa att man inte behövde hänga med i något. Och den var bra, tycker jag. Spännande men ändå lite rolig.

Just nu har jag precis kommit hem, vi var och provkörde en bil imorse som pappsen funderar på att köpa, men NEJ! Den är inte fin!  Vi har redan en jätte bra, jag stödjer inte deras köp om de ska byta. Vi har en jätte fin Volvo S60 och det är bara töntigt byte alltså, en Toyota Corolla Verso eller något sådant hette den.

 

Nope, jag går inte med på det! Vår vackra pärla mot en stor jädrans kombi! Vi är liksom tre personer, Toyotan har sju säten! Onödigt. Jag har gått med på den nya Volvo S80, den är helt okej, men jag älskar min pärla. Inte sälja.

Jaja, har varit hos E nu i allafall, och hon har skaffat en blogg! Yeeaj! En till bloggtönt. www.ellika90.blogg.se
F är ensam nu, hon är omringad av bloggtöntar. Det jag tycker är så himla bra med att E har skaffat blogg det är att jag vet att hon inte kommer skriva som vanliga bloggare, hon kommer skriva när hon känner för det, när det finns något att ta upp osv. Kolla gärna in hennes! Hon har väl precis kommit igång men det är roligt ändå!
Nu ska jag skutta in i duschen och ikväll ska vi hem till F. Vet inte riktigt vad vi ska göra för något men vi får se. Vi hörs lite senare, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0