vi äter oss till döds

Vi äter oss till döds är en "dokumentär" som går på trean just nu som jag sitter och kikar lite på. Och ni som tycker att ni är tjocka, titta på denna! De här människorna har det jobbigt! De väger mellan 130 och 320 kg, Förstår ni? Världens fetaste man, Jonny 320 kilo!

De som väger 130 kilo, de är nästan för smala för en magsäcksoperation och stackars Jonny är nästan för stor, riskerna om han skulle opereras är skyhöga. Han skulle lika gärna kunna dö, som att bli bättre. Det här är bara hemskt att titta på egentligen, men ni tjejer, och killar för den delen. Är ni normalviktiga, ni vet att ni är det, kanske är lite mulliga. Klaga inte, snälla. Jag vet själv jag klagar också...Men, ni är felfria!  De finns människor som har det jobbigare, jag lovar er det!

image293

Det finns alltså även katter med grov fetma:p? Ganska söt tycker jag;

image294

Kommentarer
Postat av: J

Det var den äckligaste råttliknande sak jg har sett på länge!

2008-01-11 @ 08:27:46
Postat av: cecilia

Naw, jag tyckte han var ganska så söt ja=) O de vet jag att du också tycker;)

2008-01-11 @ 08:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0