utmaning

Jag har blivit utmanad att berätta några hemligheter som jag inte tror vissa vet om mig och mitt liv, so here we go:

- Min absolut största fobi måste vara offentliga toaletter
-  Varje gång jag går ner för en trappa, skiter jag nästan på mig för jag är så rädd att att ramla
-  Min hemliga älskare och pojkvän är egentligen Batman
- Jag hade napp tills jag fyllde nästan sju år
-  Jag kan titta på Srubs flera timmar i sträck
- Jag har aldrig haft något hål i tänderna
- Jag hatar att sova ensam
- Jag svär mer än vad jag borde göra
- Jag har brutit eller gjort illa för många ben i kroppen
- Jag slösar mest pengar av alla jag känner, har knappt någon kontroll över min ekonomi, vilket är väldigt väldigt dåligt! Av slösa och Spara så ska man Spara!
- När jag var mindre, det enda jag hoppades på var att bli bästa kompis med min storasyster
- Sen jag var tio har jag velat tatuera in en stor drake över ryggen
- När jag gått ut skolan ska jag backpacka i Asien i ca tre månader och bo i Australien i minst ett halvår, om M följer med mig då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0