torsdag

Godmorgon! Bloggen krånglade igårkväll så jag kunde inte skriva något då. Just nu sitter jag och äteer frukost, har en jobbig men kort dag framför mig så jag måste även ha med mig ett litet äpple idag om jag inte ska bli tokig vid sista lektionen. Vi har nämligen bara lektioner innan lunch idag och en ganska sen lunch.

Men men, igårkväll så slingade jag håret just för att bli av med utväxten tyckte jag. Och resultatet blev väldigt nära vad jag hade tänkt mig faktiskt så jag är nöjd. Utväxten syns ju självklart fortfarande lite men nu har jag lite slingor i en nära färg till den, sådet här blir bra.

Idag ska jag jobba efter skolan, barnvakt idag åt de små bebisarna. Det var ju ett tag sen nu så det ska bli skönt och roligt att komma tillbaka till vardagen och se hur alla har haft det under lovet. Nej nu ska jag snart iväg till skolan, eller nje en timme, men jag har massvis att göra nu. Så hoppas ni får en jätte bra dag, Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej om du har ett facebook konto så joina gruppen blogg.se
http://www.facebook.com/group.php?gid=5772782806
Ha en bra dag!!!

2008-01-10 @ 07:42:34
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0