the big storm is here

Nu har stormen kommit in över vår lilla kommun, man hör verkligen när vinden slår mot husväggarna, jag måste säga att jag tycker att det är rätt så mysigt. Men samtidigt lite obehagligt, har varit i stan med E nu och det gick knappt att vara ute. Vi sprang från en affär till en annan kändes det som. Ikväll blir det i allafall till att vara inne, antingen om jag och M bara ska vara hemma och kolla på film eller om vi åker till J och E och tittar med dem, det vet jag inte vi får se lite. E har blivit mormor förresten, hennes hund har fått två valpar som är hemma hos dem nu, har bara sett bilder men jätte söta är dem! Nu ska jag knarka värktabletter, ont i maagen! Men men, ni får ha det bra så hörs vi sen, Puss o Hej!

image314

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0