tävling hos julia och josefine

Just nu pågår det en tävling på en blogg som jag precis kikade in på, författarna är två tjejer på sexton år; Julia och Josefin och priset är ett fint litet kit med bronzing puder och så. 

Jag brukar själv inte vara med på tävlingar som anordnas på bloggar men nu var det så att jag blev lite sugen. Vad jag skulle göra var att länka till deras blogg och tävlingen då och motivera om varför just jag ska vinna;

Min motivering leder: I have no fucking clue! Haha, nej. Eller jo ärlig talat jag har ingen motivering, jag skulle vilja vinna, kikade lite på deras blogg, vissa inlägg var bra, andra var mindre bra men så är det på alla bloggar som finns. Inklusive min! Jag ska iaf åka till Magaluf i sommar med några tjejkompisar och då skulle det sitta perfekt med ett "Bronzinkit" Ligga på stranden hela dagarna, ut på krogen på kvällarna, det skulle sitta som smäck!

Därför vill jag vinna! Puss och Kram på er!

www.juliajosefine.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0