studerande vs. Facebook vs. Blogg.se

Sitter på biblioteket nu, slutade skolan för ett tag sen men jag tänkte titta förbi här och plugga en sväng. Sitter med F och hon bara sitter och suckar för att jag bloggar just nu, ska hon säga som sitter på Facebook.

Jag hatar Facebook, visst kan det vara roligt att knyta gamla kontakter men det är bara skit. Jag skaffade mig en och tittade in titt som tätt i säkert två veckor men nej, inte min grej. Facebook är bara en ny playahead och playahead är en ny lunarstorm. Jag tycker inte om någon av de sidorna överhuvudtaget.

Ne, nu ska jag återgå tillmitt studerande, kommer hem lite senare någon gång, vet inte riktigt hur länge vi blir här, men vi hörs senare, Puss & Klem!

Kommentarer
Postat av: Louise S.A

Jag håller med, facebook blir man vän med en massa gamla kompisar, som man inte längre har något band med förutom att man gick i samma klass osv.
Man skriver inte till varandra förutom alla dessa massmail som folk skickar.

Usch, jag gillar inte facebook.

Blogg är tråkig när det går segt, men annars är det roligt att läsa andras bloggar.

Kramar Louise

2008-01-16 @ 14:56:24
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Postat av: sara

Hmm blogg.se och facebook kommer lite på samma plats =) heheeh!
De roliga med facebook är ju alla gamla vänner och sånt som man hittar men sen så är de ju puckade regler att facebook har rätt till alla dina bilder och kan göra precis va de vill!

2008-01-16 @ 15:00:02
URL: http://candis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0