onsdag

Idag känns det som det bara har varit plugg, plugg och ännu mer plugg. Det har varit jobbigt men jag har tagit mig igenom det. Har varit med M ganska mycket idag, vi var och handlade mat, lagade middag tillsammans och sen låg vi bara och myste framför teven, var jätte skönt, vi har inte hunnit ses så mycket på sista tiden. Han drog sig för snart två timmar sen, tänkte att det skulle bli tidig läggning ikväll men det blev det inte. Har slingat håret, och nu fixat naglarna, man känner sig så fräsch efter en lång dusch, nyslingat hår, insmörjd, jätte lent hår, det känns toppen faktiskt. Hade problem med naglara eftersom jag bara kan använda två fingrar på vänsterhanden och jag gör det helst med alla i vanliga fall, så det blev ju inte så läckert.

Tänkte gå och lägga mig snart faktiskt, ska bara vänta på att lacket torkar helt, och att håret torkar, orkar inte stå med fön nu så jag väntar istället och hoppas på det bästa. Har kort dag imorgon i skolan, men den är riktigt jobbig. Sen är det dags att hämta barnen på dagis och vara där hos dem i några timmar. Men det ska bli kul, har inte sett de på två veckor nu.
 
Tatueingen som jag visade, har suttit och kikat lite på den, och det finns en del ändringar jag skulle vilja göra. Har gjort några få, men jag ska måla om lite, funderar på en annan blomma och lite ändringar i tribalen. Men jag utgår från den bilden jag visade som basmönster. Nej, Imorgon blir första lektionen film, ska bli skönt det i allafall, men men. Ingenting intressant idag, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0