mistake number 49878

Nu känner jag mig lite ond igen, jag sa att jag skulle börja om och skriva en himlans massa nu. Men så blev det tyvärr inte. Sorry. Men såhär ligger det till, sen nyårsafton har jag varit så trött och hängig, humöret har gått väldigt mycket uppochner och jag har bara inte orkat att tänka på bloggen. Men idag har det varit bättre, jag är väl kanske inte piggare, men jag tänkte ta en promenad om ett tag och få igång kroppen också, kanske går ut och springer eller något liknande, vi får se lite. Imorgon är det tillbaka till vardagen, då börjar skolan. Inga kommentarer  där. Ser inte fram emot det så mycket men så jobbigt ska det inte bli. Det har varit riktigt skönt att fått vara ledig. Men nu blir det rivstart, skola imorgon, jobb på torsdag, prov nästa vecka, tio tusen inlämningar, ja you name it. Det står heller inte något om idrotten imorgon bitti så vi kanske börjar efter lunch? Skönt!

Idag har jag inte så himla mycket. Varit med M hela morgonen ch hela dagen, tog en tur till Täby Centrum för att fixa lite saker, och där stötte vi på E. Ja, pappsen kom så åkte vi och handlade och sen var det dags för mig att köra bil. Det gick väldigt bra den här gången, har problem med att backa in på vår uppfart bara. Men det ska man väl lära sig det med.

Jag missade Victoria Secret visningen i går! Skit, jag har inte missat den på jag vet inte hur länge...Men förhoppningsvis kommer reprisen snart, Någon som vet?!?
Jag och Ellika var nämligen på bio och såg Saw 4. O vi var bara frustrerade när vi gick därifrån, visste inte om vi gillade den eller inte, blev lite besvikna också, ja ni som sett den ni vet. Ska inte avslöja något nu.

Jaja, just nu, har ätit lite middag, kollat runt lite på Kenzas och Stinas blogg, har missat en hel del, men det blir bara roligare nu, då har man en del att läsa. Jus nu kikar jag runt på youtube. Hittade en video på Stinas blogg om photoshop och hur mycket det går att göra med det programmet. Helt galet, så jag kollar lite på sådana nu. Hoppas ni haft en bra dag i allafall, vi hörs lite senare!! Puss& Kram!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0