måndag

Hemma igen efter en lång dag i skolan med djävulsk träningsvärk i rygg, mage och nej fy fasen överallt typ. Och den har bara blivit värre med dagen. Ni fick ett litet inlägg från L idag på eftermiddagen. Det var väl intressant, mycket speciell tjej. Haha, men hon är jädrans rolig!

Händer väl inte så mycket mer idag, ska upp jätte tidigt imorgon så idag blir det nog bara att vara hemma med pappsen, mamma är ute med några tjejkompisar och äter middag och sånt, och hon brukar väl vara ute ett tag så ikväll är det bara jag och pop. Tänkte ta mig ett varmt bad efter middagen och försöka mjuka upp kroppen lite, jag är verkligen stel som en pinne. Nej, nu tänkte jag kila, ska ta det lite lugnt och bara slå mig till ro nu. Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0