lördag

Godmorgon Godmorgon, har suttit här i en timme nu och pluggat geografi, ska se till att få det här klart nu, men det är så svårt att ta fram fakta som folk faktiskt kan tänka sig att betygsätta. Haha, annars är det mest bara riktigt ointressant smörja. Jag ska snart in till staden också med E och handla lit saker till yogan och gymet, lite kläder, en y-matta och så. Igårkväll, bara hemma hos K, vi var bara några stycken, kanske sex personer tillsammans, men det var jätte trevligt faktiskt, Har inte ätit frukost ännu så jag tänkte göra det snart, och sen tänkte jag kanske ta en liten lunch inne i staden. M är och tävlar hela dagen så jagska nog bara spendera some time med E faktiskt. Kvällen vet jag inte, inga planer ännu. Men vi hörs, ha det jätte bra. Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0