lista

2007 - efteråt

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Förmodligen
2. höll du några av dina nyårslöften? Jag tror inte jag gav några
3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope 

4. dog någon som stod dig nära? En bekant men ingen vän.
5. vilka länder besökte du? Bara Sverige och Norge

6. är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? Jaa.

7. vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? 8/7-07

8. vad är det bästa som hänt dig år 2007? Hmm, svårt. Jag vet inte.

9. största misstaget?
10. har du varit sjuk eller skadat dig? Både och
11. bästa köpet? Oj, Ne du jag vet inte, är så himla många

12. vad spenderade du mest pengar på? en heldag i Oslo

13. gjorde någonting dig riktigt glad? Mycket
14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? Alla äckliga TokioHotel låtar, jag hatar dem! De är överallt
15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare måste jag nog säga
16. vad önskar du att du gjort mer? Umgåtts med vännerna.  
17. vad önskar du att du gjort mindre? Va på dåligt humör.
18. hur tillbringade du julen? hemma hos mamma och pappa med hela släkten

19. blev du kär i år? I början av året och slutet på 2006 var jag nykär ja. Fortafarande lika kär!

20. hur många one night stands? Vad är det för fråga?
21. favoritprogram på tv? Extreme HomeMakeover. Haha

22. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? njä, hata är ett starkt ord...
23. bästa boken du läste i år? Hm, ja du. Vet inte

24. största musikaliska upptäckten? Non
25. något du önskade dig och fick? Jaa, en hel del.

26. något du önskade dig men inte fick? Haha, jaa. ;)
27. årets bästa film? Underbara älskade, var det 2007?

28. vad gjorde du på din födelsedag 2007? Umgicks med nära och kära

29. de bästa nya människorna du träffade? Njä, vet inte. Några nya från gamla kompisar typ

30. hur skulle du beskriva din stil år 2007? Jädrans massa sköna kläder, gärna oversize, mysiga tröjor!

31. vad fick dig att må bra? familjen, vännerna och M

32. vilken kändis var du mest sugen på? Johnny Depp

33. vem saknade du? Systern...

34. favoritmånad? Juni & Jan/Feb

35. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Oh yes!

En liten lista som jag fick ifrån www.lottisin.blogg.se Medan jag gjorde den här listan, alltså fyllde i då. Så märkte jag verkligen vilket uselt jädrans minne jag har! Guldfisk. Haha, flera av frågorna satt jag riktigt länge, och vissa kom jag inte på svaret alls på. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0