Kvällsmys

Nu kom jag hem från min "powerwalk" med Ellika och Tequila. Det blev väl kanske inte direkt den snabbaste walken men vi gick fort och det va jätte härligt, ganska dåligt väder men så kan det blii Sverige, det har vi ju lärt oss under de senaste åren som gått.

Nu tänkte jag hoppa in i duschen och ha lite hemma spa sen, ska fixa lite med håret, huden, massa krämer och shit, och sen såklart fixa naglarna, haha. Har köpt hårinpackning och saker från Sunsilk ( vi får se hur bra det är )och också ett fransk-manikyr-set och jag är sämst på att göra det sälv, så vi får se om det kommer upp en liten bild sen på mitt förmodligen misslyckade försök som kommer till att genomföras snart. Har inte så långa naglar för tillfället, men vi får se om det går. M är inte här ikväll så jag får roa mig själv idag, och då passar det ju perfekt med en sån här kväll! Så vi hörs lite senare då! Puss och Kram!image291image292

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0