I'm back

Okej, nu gör vi såhär. Vi hoppar helt enkelt över dagarna som gått och börjar från start igen, nu. Eller inte från start men vi glömmer bara dagarna jag inte skrivit, Okej?

Idag har jag varit med M ett tag, sen fikat med flickorna, pratat massa struntprat och lite mer allvarliga saker såklart men inte mycket. Sen åkte hem, åt middag, och tillbaka in till stan för att gå på bio. Jag, F, A och Z. Såg någon thriller. Tror att den hette Stranger Inside eller något liknande, med Jodie Foster. Så heter hon va? Ja, bra var den iaf. Hade aldrig hört talas om den, men den var riktigt bra.!

På lördag ska vi ha en mini nyårsafton igen. Ligger till såhär att O var hemma och var magsjuk på nyår så han missade den. Stackaren. Så vi ska ha en till och ska samtidigt passa på att fira lilla Linn som fyller år på söndag! Så det ska bli trevligt. Imorgon ska jag hjälpa min far med lite jobb tror jag. Annars vet jag inte. M har varit på Tegel ikväll så jag får sova ensam inatt. Men så går det ibland. Det var väl lite mitt fel, orkade inte vänta på honom, och båda ska upp tidigt imorgon. Men, nu sitter jag och tittar på Vip. Skitserie rent ut sagt, men ganska rolig ibland, haha. Det står under Action serie men det är tame fasiken omöjligt, det måste vara en komedi! För tillfället blir de jagade av utomjordingar och kom igen, Pamela Anderson, Nej, inte seriös.

image289


Jo, idag har jag också fått höra hur töntigt det är att blogga. Det var trevligt att höra, fick ganska mycket kritik. Men helt ärligt, största anledningen till att jag skriver är helt till min egen fördel. Mest för att komma ihåg vad jag gjort, vad som hänt under dagarna osv. Så ärlig talat; I don´t give a shit about what people say! Alla får tycka vad de vill. Min blogg är en öppen dagbok för mig och mitt guldfiskminne, och såklart de som tycker att de är skoj att läsa, tex J. Min  trognaste läsare, är stolt över honom! Haha. Men men, ha det bra, vi kanske hörs lite senare om jag inte kan sova. Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: J

Det var fan på tiden att det hände ngt här...har varit "nästan" orolig att det har hänt ngt med dej....kan vara för att man varken har fått sms lr överraskande samtal på två dagar nu.....skärpning unga dam! J over and out

2008-01-04 @ 03:34:11
Postat av: Cecilia

Förlåt, jag ska sätta igång nu igen...!

2008-01-07 @ 19:33:08
URL: http://scaarlet2.blogg.se
Postat av: J

hm...har man ju inte märkt ngt av...

2008-01-07 @ 19:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0