Hello

Hemma igen, efter ännu en dag i skolan. Än så länge är det lugnt och ganska skönt, har bara kollat på film idag i skolan. Köpte lite slingfärg påvägen hem så jag tänkte fixa håret lite. Min utväxt är ju så grotesk så det finns inte och den blir ju inte bättre ju längre tid det går, vilket innebär att jag måste färga håret minst en gång i månaden, så jag tänkte att om jag lägger i lite slingor blir inte utväxten så brutal. Men lat som jag är så har jag inte orkat fixa än.

Jag har precis städat kylskåpet och det behövdes ju kan man säga. Så nu har jag slagit mig till ro, vid teven. As usual!! Det är ju massa gamla avsnitt av O.C på nu, så man måste ju.

Ska ut och övningsköra sen, så vi hörs lite senare, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0