första dagen i skolan

Hemma från första dagen i skolan! Jag hade ju bara tre lektioner idag så det var ju inte så farligt, men det känns ju att man har varit ledig ett tag om man säger så. Men som sagt det var helt okej. Just nu sitter jag bara och kollar på TV. Ska ut och powerwalka med Ellika idag faktiskt, haha. Och vovven såklart, lika bra så hon får motion ju!

Känner att jag verkligen måste boka tid hos Lotta nu, en naprapat. Min rygg tar dö på mig, har gjort det extra mycket senaste veckorna men jag är ju så lat så jag orkar ju inte ens ringa. Nej, skulle behöva massage och knäcka ganska rejält i kotorna.

Ja, har inget intressant att skriva nu så jag ger upp. Men jag hittar nog på något senare, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0