flytta hemifrån? Jag vill nu!

I
dag har jag ingenting särskilt att skriva om faktiskt, har suttit ett tag nu inne på Svenskfast.se och drömt mig bort om en egen lägenhet. Jag vill, jag vill & jag vill ha mitt egna ställe! Sitter där inne på hemsidan och kikar på olika lägenhet i olika orter i närheten av Stockholm, i en hyfsad prisklass på månadshyra och pris, och jag vill! Men men, antar att det blir till att gå ut skolan först och skaffa mig ett fast jobb, sen kanske jag däremot KAN flytta!

Det här är helt sinnessjukt ärlig talat, jag tror att jag måste skaffa mig en lägenhet för att vara helt nöjd, nöjer mig inte med mitt rum. Tänk er att få inreda precis som ni vill, göra precis som ni känner för utan att någon påpekar det! Oh jag vill!

Nej, nu ska jag sätta igång pluggandet rejält, gå ut med hyfsade betyg, skaffa mig ett jobbfanskap och sen lämna mamma o pappa och bli en normal människa! Ta tag i mitt liv och flytta. Ska sova, gym tidigt imorgon. Puss på er!

image325

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är oxå taggad på att flytta hemifrån! :) Tänk att man kommer kunna välja ALLT själv, möbler tapeter gardiner blommor & annat krafs :) hihi

2008-01-24 @ 23:30:10
URL: http://www.johkar.blogg.se
Postat av: J

Grattis, sen när man har flyttat inser man hur bra man hade det när man bodde hemma....

2008-01-25 @ 00:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0