En deppig dag

Idag är en sån dag då man bara vill krypa ner under täcket och stanna där ett ganska bra tag. Har inte en bra dag idag helt enkelt. Men ikväll är det Bröllopsfixaren på trean klockan nio så jag ska bara krypa ner framför den. Tycker den är så himla söt så det var planen i allafall. Blev ingen yoga idag, ville inte gå utan E och hennes vovve har ju fått valpar och ena valpen dog inatt, så hon mådde inte så bra och hade inte sovit så mycket, och jag kände inte för att rusa iväg själv på p-yoga, inte riktgit än, kanske när jag lärt mig alla positioner utantill och så. Tycker så synd om E, vi visste redan att valpen inte mådde bra för han har inte ätit någonting men inte att det var så illa. Slutade äta helt bara...

Har beställt mat på VallaThai så ska åka dit snart och hämta det. Jag älskar Thaimat men jag åt en jätte sen lunch så jag är fortfarande proppmätt. Jaja, vi får se lite. Nu sitter jag och tittar på Canadas next topmodel faktiskt, aldrig sett det. Tycker det är så himla roligt när de ska gå catwalk och så, vissa kan verkligen inte och andra kan superbra. Haha. Gick med M en bit hem idag, behövde komma ut lite kände jag. Men vi hörs lite senare då, nu börjar det snart igen. P & K!

image315
Jag har den boken, den är faktiskt grym på en sån här dag, fick den av mammsen för några år sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0