Drottningen gästbloggar

Hejhej jag sitter brevid min käraste vän cecilia som jag fick en mutta märkning av idag. Då blev jag oerhört glad och jag kramade henne glatt. För mutta märkt betyder riktigt mycke för mig.
Jag gjorde även världens misstag idag med att ta en aning förliten klänning idag även fast ettorna i skolan har klänning strax under rumpan blev det jag som natuligtvis blev utpekade ^^ Efter ett antal blickar och rop var det nog och skulden fick självklart min kära vän cecilia eftersom hon var närmast vid tillfällerna, to bad for her kan man säga men känner mig ändå ganska dum eftersom hon är en av dom som inte tyckte den var för kort.
Ja cecilia kan vara en riktig gosig tjej ibland med sitt gullegulle som alla älskar liksom mitt. Jag känner cissi genom min klass, vi går i S2B i Walthers gymnasium en ganska oseriös skola men det är väl den nivån på vi ligger i klassen speciellt vårt lilla "tjej gäng" som består av mig drottningen aka kleppto-britta, cecilia aka mytto-berta, fanny aka bitch-bertil, elin tattar-berit, sara aka mes-sara och andra wannabes. Vi är en riktig trevlig klass med mycket skratt som förgyller dom dystra vinterkvällarna. På sommrarna brukar vi äta pannkakor och dricka folköl på det berömda märtas där nästa hälften av maten består av fett men det är inte helt fel det heller! Att komma till saken är jag glad att jag kom i samma klass som henne mycket gos blire :) hare bra HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0